Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Rutine for Altinn – Digital post inn,skjema sendt og skjema svart på via Altinn

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Status

Godkjend

 

 

 

 

Utarbeida av:

Monica H. Hereid

10.03.2022

Godkjend av:

Teamet for arkiv-plan og tilsyn

30.03.2022

Sist revidert:

 

 

 

Innleiing
Post som er adressert til organisasjonsnummer til Eidfjord kommune vert sendt til Altinn. Noko av posten som kjem inn er direkte styrt til Acos Mottak via SvarInn. Andre dokument må me logge oss inn i Altinn for å henta ut.

Det sentrale systemet Altinn har fleire funksjonar som:

  • mottak av brev/dokument
  • sending av skjema
  • svar på skjema

Ein må minimum ha rolla «Post/arkiv» for å kunna handtera dokument som kjem inn til Altinn.

 

Ansvar for tildeling av roller i systemet Altinn:

Rådmann og hovedadministrator

 

Hensikt
Rutina skal sikra at digital post som kommunen mottek i Altinn vert registert i sak-/ arkivsystemet Acos Websak eller lest/sendt vidare til rett mottakar i kommunen.

 

Ansvar:
Ansvar for å fylgja rutina er omtala nedanfor

 

Avvikshandtering
Avvik frå rutina skal meldast i kommunen sitt internkontrollsystem Compilo

 

Definisjonar:
Sjå begrepsavklaringar

 

Rutine

 

 

 

Steg

Omtale

Ansvar

Logge inn

 

Handsaming av inngåande dokument

 

 

Finne meldinga i Altinn

Altinn er delt inn i Eidfjord kommune sitt hovedorganisasjonsnr. Med 18 undereiningar. Vel den rette eininga (organisasjonsnummeret) og finn meldinga.

Dersom du ikkje finn meldinga kan det tyda på fylgjande:

  • Du er ikkje autorisert for å opne denne meldinga.
  • Du har ikkje fått tilgang til rolla «Post/Arkiv»

Einingsleiarar og Tenestetorget

Manglande tilgang

For å få tilgang kan du sjølv oppretta førespurnad i systemet ved å:

  • klikke på «profil»
  • velge «skjema og tjenester du har rettighet til»
  • «opprett ny forespørsel»
  • «legg til flere tilganger.»
  • Velg dei tilgangane du har behov for.

Einingsleiarar og Tenestetorget

Post du har opna i Altinn og som du ikkje har ansvaret for.

Om du opnar post i Altinn som du ikkje er rette mottakar av eller har ansvaret for, skal meldinga settast til «ulest».

Alle som har opna dokumentet i Altinn.

Rutine for handtering av arkivverdig post i Altinn

Arkivverdig post for registering i sak-/ arkivsystemet Websak eller fagsystem

  • Opprett dokument i det aktuelle systemet.
  • Mellomlagra dokumenta på eigen PC.
  • Importer dokument til sak-/arkivsystemet eller fagsystemet.
  • Arkivverdig post som ein ikkje klarar importera til fagsystem må skrivast ut på papir og førast som vanleg brevpost.
  • Slett dokumenta som er mellomlagra på eigen PC. (Dette gjeld og mappa nedlastinger)

NB: Rydd innboksen ved å:

  • Vel «Arkiver» på meldinga i Altinn slik at den vert flytta til arkiverte meldingar i Altinn. 

Einingsleiarar og Tenestetorget

Handering av arkivverdig post til Websak

Sørga for at arkivverdig post til Sak-arkivsystemet Websak vert registert

Dette gjeld alle arkivdelane i websak:

Sakarkiv

  • Reguleringsplanarkiv
  • Kommunale vigsler
  • Elev barnehage
  • Elev vaksen
  • Elev skule
  • Visma flyt skule Elev
  • Brannobjekt
  • Personalarkiv
  • Bygg (Byggesaker)
  • Sameiger (Bygg i sameiger)
  • VA - anlegg
  • Kart – Kart og oppm. Arkiv

Tenestetorget

Handering av arkivverdig post til fagsystem

Sørga for at arkivering post til fagsystem vert registert.

Einingsleiarar

Rutine for handtering av ikkje arkivverdig post i Altinn

Ikkje-arkivverdig post
 Ikkje-arkivverdig post skal opnast og eventuelt vidaresendast til rette sakshandsamar om ikkje leiar sjølv har oversikt og ansvar for dokumentet.

Dette skal gjerast direkte fra Altinn.

  • Opne dokumentet
  • Vidaresend dokumentet til deg sjølv eller andre sakshandsamarar. Du kan sende det til kva som helst slags e-post adresse.

NB: Rydd innboksen ved å:

  • Velg "Slett" på meldingen i Altinn slik at den vert flytta til sletta meldingar.

Einingsleiarar

 

Døme på dokument som ikkje er arkivverdige dokument

Ansvar

 

Generell post – Er du feil mottakar og har opna dokumentet i Altinn, marker dokumentet som ulest.

Einingsleiarar

 

  • Fristen for EU-kontroll nærmer seg
  • Varsel om frist for EU-kontroll er utløpt
  • Varsel om at køyretøy vert avskilta
  • Vedtaksbrev bruksforbud
  • Vedtaksbrev Vraking

Leiar for Drift og forvaltning samt leiar for Helse og omsorg

 

Vedtaksbrev eigarskifte

Drift og forvaltning

 

Brev om skatt og avgift for 944 227 121 Eidfjord kommune

Økonomikontoret

 

Varsel om arbeidsforhold uten inntekt

Økonomikontoret

 

Sjukmeldingar

Økonomikontoret

 

Søknad om sjukepengar

Økonomikontoret

 

Tolldeklarasjonsoversikt

Økonomikontoret

 

Svar på bestilling: Skattekort til arbeidsgjevar

Økonomikontoret

 

Melding A02, A03, A06, A07 m.m.

Økonomikontoret

 

Svar på bestilling skattekort

Økonomikontoret

 

Skattekort til arbeidsgjevar

Økonomikontoret

 

Avstemmingsinformasjon

Økonomikontoret

 

Tilbakemelding på innlevert tredjepartsopplysninger

Økonomikontoret

 

Aksjeoppgåva 20xx

Økonomikontoret

 

Svar på nabovarsel som ikkje er besvart (Desse skal svarast ut i Websak) I Altinn skal dei slettast etter at frist er gått ut.

Drift og forvaltning Tenestetorget

 

Kartleggingar, spørjeundersøkingar, invitasjonar. Rapporteringar i høve
 NB! - Undersøkinga «Ledige stillingar» skal registerast i websak, samt svar på undersøkinga. Det same gjeld eigenmeldt sjukefråvær.

Einingsleiarar

 

Avtale om direkteoppgjer

Helse og omsorg

Handsaming av sendte og besvarte skjema

 

 

Rutine for arkivering av sendte skjema frå Altinn

Altinn har løysing for ulike skjema som kan sendast inn. Ofte er dette skjemaet det fyrste dokumentet i ei sak.

Det kan vera til dømes:

  • Søknad om ….
  • Melding om….
  • m.m

Er desse skjemaa arkivverdige skal dei arkiverast i Websak.

  • Be om at det vert sendt på e-post slik at du kan oppretta ny sak i Websak og importera det derifrå.
  • Du kan og finna att det sendte skjemaet under «Arkiv» fana i Altinn om du ikkje fekk det tilsendt på e-post.
  • Opprett ny sak og sjå rutine for handtering av arkivverdig post i Altinn.

Sakshandsamar / einingsleiar som sender inn skjemaet.

Rutine for besvarte skjema

Ein skal alltid vurdera om skjemaet er arkivverdig og gjennstand for sakshandsaming eller dokumentasjon.

  • Er skjemaet arkivverdig skal rutine for handtering av arkivverdig post i Altinn fylgjast
  • Er skjemaet ikkje arkivverdig skal Rutine for handtering av ikkje arkivverdig post i Altinn

Sakshandsamar / einingsleiar som sender inn skjemaet.