Brukarrettar i sak/arkivsystemet er grunnleggjande for tryggleiken i systemet.
Dette for å sikra at ikkje offentleg informasjon kjem på avvegar.
Systemansvarlege har hovudansvar for oppretting og oppdatering av brukarrettar til sak/arkivsystemet Websak.
Tildeling og informasjon om oppdatering av brukarrettar er leiar sitt ansvar.
Oppdatering av brukarrettar:
- Systemansvarlege har ansvar for at brukarrettane vert oppdaterte kontinuerleg.
- Leiaren har ansvar for at systemansvarlege vert informert/varsla om:
- tildeling av brukarrettar til nye personar i sak/arkivsystemet. (Nytilsetjing)
- endring av ein person sine brukarrettar i sak/arkivsystemet. (Endring av stilling)
- personar som ikkje lengre skal ha brukarrettar i sak/arkivsystemet. (Sluttar)
Melding til systemansvarleg:
Gyldig frå dato:
|
|
Ny – endring - avslutting
|
|
Etter-/for-/mellomnamn
|
|
Stillingstittel:
|
|
Tilhøyrande Adm. eining
|
|
Tlf. nr.
|
|
e.post:
|
|
Funksjon/Rolle: 1. Arkivansvarleg
|
|
2. Arkivpersonale
|
|
3. Leiar/saksfordelar
|
|
4. Sakshandsamar
|
|
5. Utvalssekretær
|
|
Tilgangskodar: (U-E-P)
|
|
Stadfortredar for:
|
|
Meldinga skal innehalda:
- Den tilsette sitt fulle namn og stillingstittel.
- Nøyaktig dato for oppretting av ny – endring – avslutting av brukarrettar.
- Kva funksjonar/rolle/tilgangar den tilsette skal ha, endringar eller avslutting av tilgangar.
Melding skal sendast på e-post til postmottak@ullensvang.herad.no
Systemansvarleg fyller ut:
Kode (brukarnamn)
|
|
NT brukar
|
|
Funksjon/Rolle:
|
|
Tilgangskodar:
|
|
Adm. Eining
|
|
Utval
|
|
Arkivdel
|
|
Laster...